Konferenciju smo podijelili u nekoliko tematskih cjelina kao orijentir prilikom odabira teme.
Razvojna pedagogija
Pedagoške grane koje se bave promišljanjem i istraživanjem različitih fenomena unutar određenih životnih razdoblja i konteksta unutar kojih se ti fenomeni odvijaju
- PEDAGOGIJA RANOG DJETINJSTVA
(ustanove ranog odgoja, kurikulum ranog odgoja)
- PEDAGOGIJA DJETINJSTVA
(teorije kognitivnog razvoja, emocionalna pismenost i higijena, moralno i duhovno obrazovanje, estetski odgoj, tjelesni razvoj)
- PEDAGOGIJA ADOLESCENCIJE
(utjecaj vršnjaka, vršnjačko nasilje, teorije identifikacije, individuacijski i socijalizacijski procesi)
- ANDRAGOGIJA
(pedagogija cjeloživotnog obrazovanja, modeli obrazovanja učitelja, modeli obrazovanja stručne službe, modeli obrazovanja odgajatelja, profesionalna orijentacija)
Pedagoške grane
Podijelili smo u nekoliko srodnih cjelina kako bi bilo lakše orijentirati se u pluralističkim teorijama, konceptima i spoznajama što ih nudi i omogućuje pedagogijska znanost
- OSNOVE PEDAGOGIJE
(povijest i filozofija odgoja, povijest hrvatskog školstva i pedagogije, antropologija odgoja i obrazovanja, psihologija odgoja i obrazovanja, filozofija odgoja, sociologija djetinjstva, alternativne pedagoške ideje i misli, teorije odgoja i obrazovanja)
- SISTEMATSKA PEDAGOGIJA
(pedagoška dijagnostika, pedagoška resocijalizacija, pedagogija slobodnog vremena, pedagoško savjetovanje)
- DIFERENCIJALNA PEDAGOGIJA
(obiteljska pedagogija, medijska pedagogija, seksualna pedagogija, specijalna pedagogija, socijalna pedagogija, komparativna pedagogija, interkulturna pedagogija)
- ŠKOLSKA PEDAGOGIJA
(školski sustavi i podsustavi, domska pedagogija, upravljanje i autonomija škole, školski i razredni menadžment, partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, temeljna nastavna umijeća)
- POLITIČKA PEDAGOGIJA
(kritičke teorije odgoja i obrazovanja, međunarodno obrazovanje, europsko obrazovanje, obrazovne politike, obrazovanje za ljudska prava i građanstvo, prava djeteta u odgoju i obrazovanju)
- DIDAKTIKA
(didaktičke teorije, teorije kurikuluma)
- METODIKA
(metodika rada s nadarenim učenicima, metodika rada s učenicima s teškoćama u razvoju, teorija nastave)